21.05.2013

14-ий Київський міжнародний фестиваль реклами

Київський міжнародний фестиваль реклами відкриється у Львові 23 травня і триватиме три дні. Лозунг фестивалю у Львові - Just Lviv It! На фестиваль приїдуть, за прогнозами, більше двох тисяч креативних працівників реклами. У програмі заходу - вечірки рекламістів та дві Церемонії нагородження переможців Фестивалю, які відбудуться 24 і 25 травня.

Роботи на конкурси фестивалю приймаються 20 квітня, на сайті фестивалю є розцінки участі у конкурсах та акредитації. У конкурсній програмі фестивалю креативні ідеї реклами будуть оцінювати на 14 конкурсах, а оцінки ставитимуть 8 суддівських складів.

Мене звати Олександра Кочубей, я працюю в Оргкомітеті КМФР. Пишу вам за дорученням Максима Лазебника. Основну інформацію згідно ваших питань - нижче,, ви можете також звертатися на наш сайт - kiaf.com.ua. Якщо будуть інші питання - пишіть, із задоволенням допоможу.Чому цього року вирішили переїхати у Львів? Наше місто ніколи не славилося креативним рекламний продуктом, тому особисто для мене це викликає певний дисонанс :)Насправді дуже часто місце проведення фестивалю не пов’язане безпосередньо із предметом фестивалю. Як ви знаєте, в Каннах немає ані рекламних агенцій, ані відомих на весь світ кіностудій. Проте люди з усіх континентів прагнуть потрапити на два найвідоміших Каннських фестивалі – кіно та реклами. Місце проведення у першу чергу має зацікавити учасників, а не місцевих жителів. Львів – безперечно, місто з цікавою історією, вражаючою архітектурою, а також є дуже привабливим для гостей міста. Тут багато незвичайних ресторанів, музеїв, навіть просто красивих вулиць. Тому Оргкомітет КМФР жодних дисонансів не бачить. · Які учасники будуть цього року, яка їхня географія? Фестиваль існує вже 13 років, і з року в рік наша географія розширюється, проте основна маса участників – це агенції Росії, України, Білорусі, Молдови, Арменії, Латвії, Литви, Естонії, Грузії, Азербайджану, Казахстану. Що ж до членів журі, то в нас цього року працюватимуть судді з Великобританії, Іспанії, Італії, Туреччини, Фінляндії – а також і з України, Росії, Арменії...Ви вже бачили якість цьогорічні конкурсні роботи? Які емоції вони у вас викликали?· Прийом робіт розпочався нещодавно, а специфіка участі у рекламних фестивалях є такою, що учасники відкладають оформлення заявок на останній тиждень. Тому поки про учасників немає сенсу говорити. Роботи приймаються до 20 квітня, і варто ставити таке питання у кінці квітня. Чи буде фестиваль відкритим для неучасників - у "простих смертних" буде змога спостерігати за перебігом фестивалю, дивитися конкурсні роботи, потрапити на ваші вечірки? Як ви знаєте, основним майданчиком КМФР буде Палац Мистецтв. Зараз триває обговорення концепції фестивалю у Львові, і ми думаємо над тим, щоб зробити безкоштовним для усіх львівян та гостей міста відвідування першого поверху Палацу Мистецтв. Тут у фестивальні дня демонструватимуться колекції найкращих рекламних роликів з усього світу. Решта подій – семінари, церемонії нагородження, вечірки – будуть доступними для акредитованих учасників фестивалю. Акредитацію може придбати будь-яка людина, хоча ціна її може здатися високою. Але це ще раз підкреслює той факт, що семінарська програма фестивалю є досить вузькоспеціалізованою, і кожен фахівець, який купляє акредитацію, чітко знає, навіщо йому потрібна участь у фестивалі.Доречі, повна акредитація на КМФР у 20 разів дешевша від вартості акредитаційного пакету «Каннських Левів».Чи обмежиться фестиваль лише Палацом мистецтв?Ні, місця проведення подій фестивалю цього року досить різноманітні. На фестивальній мапі є і Будинок Вчених, і популярні львівські ресторації, і навіть футбольний стадіон «Арена Львів». Більше про те, що де і коли відбуватиметься у Львові, читайте на нашій сторінці Just Lviv It!
Більше про фестиваль розповіла Олександра Кочубей, яка представляє Оргкомітет Київськиого міжнародного фестивалю реклами.

Львів - як нова локація фестивалю. Насправді дуже часто місце проведення фестивалю не пов’язане безпосередньо із предметом фестивалю. Як ви знаєте, в Каннах немає ані рекламних агенцій, ані відомих на весь світ кіностудій. Проте люди з усіх континентів прагнуть потрапити на два найвідоміших Каннських фестивалі – кіно та реклами. Місце проведення у першу чергу має зацікавити учасників, а не місцевих жителів. Львів – безперечно, місто з цікавою історією, вражаючою архітектурою, а також є дуже привабливим для гостей міста. Тут багато незвичайних ресторанів, музеїв, навіть просто красивих вулиць. Тому Оргкомітет КМФР жодних дисонансів не бачить.

Учасники цьогорічного фестивалю. Фестиваль існує вже 13 років, і з року в рік наша географія розширюється, проте основна маса участників – це агенції Росії, України, Білорусі, Молдови, Вірменії, Латвії, Литви, Естонії, Грузії, Азербайджану, Казахстану. Щодо членів журі, то в нас цього року працюватимуть судді з Великобританії, Іспанії, Італії, Туреччини, Фінляндії – а також і з України, Росії, Вірменії...

Про подачу заявок на фестиваль. Прийом робіт розпочався нещодавно, а специфіка участі у рекламних фестивалях є такою, що учасники відкладають оформлення заявок на останній тиждень. Тому поки про учасників немає сенсу говорити. Роботи приймаються до 20 квітня.

Про доступ неучасників на фестиваль. Як ви знаєте, основним майданчиком КМФР буде Палац Мистецтв. Зараз триває обговорення концепції фестивалю у Львові, і ми думаємо над тим, щоб зробити безкоштовним для усіх львів'ян та гостей міста відвідування першого поверху Палацу Мистецтв. Тут у фестивальні дні демонструватимуться колекції найкращих рекламних роликів з усього світу. Решта подій – семінари, церемонії нагородження, вечірки – будуть доступними для акредитованих учасників фестивалю. Акредитацію може придбати будь-яка людина, хоча ціна її може здатися високою (3150 грн / 300 €, - авт.). Але це ще раз підкреслює той факт, що семінарська програма фестивалю є досить вузькоспеціалізованою, і кожен фахівець, який купляє акредитацію, чітко знає, навіщо йому потрібна участь у фестивалі. Доречі, повна акредитація на КМФР у 20 разів дешевша від вартості акредитаційного пакету «Каннських Левів».

Не Палацом єдиним. Місця проведення подій фестивалю цього року досить різноманітні. Окрім Палацу мистецтв на фестивальній мапі є і Будинок Вчених, і популярні львівські ресторації, і навіть футбольний стадіон «Арена Львів».

ПРОГРАМА — 23 ТРАВНЯ
ПАЛАЦ МИСТЕЦТВ. ЗЕЛЕНИЙ ЗАЛ (2-Й ПОВЕРХ)
Показати мапу
10:30–11:15
Вадим Пустотін, Слідопит, Київ, «Брендинг за статевою ознакою. Особливості чоловічого та жіночого брендингу».
11:15–12:00
Тетяна Струтинська, StarLight Brand Content, Київ, «Кросс-платформні проекти для брендів».
12:00–12:45
Катерина Махатадзе, StarLight Commercial Production, «Брендинг із WOW-ефектом – унікальні можливості, які зміцнюють ефективність рекламного повідомлення у ТВ спонсорстві».
12:45–13:30
Даурен Тулєєв, GOOD!, Алмати, «Боротьба локальних брендів з міжнародними».
13:30–18:00
День Брендингу, 19 сезон. Бренд-ринг.
13:30–15:00
Рітейл. Емоційні торговельні простори.
15:15–16:30
FMCG. Брендинг в умовах найвищої конкуренції. Еволюція обману: від commodity до фермерських продуктів.
16:45–18:00
ХОРЕКА. Брендинг у HoReCa. Через шлунок, постіль або голову?
18:00–19:00
Хіти Ночей Рекламожерів.
ПАЛАЦ МИСТЕЦТВ. МОРСЬКИЙ ЗАЛ (2-Й ПОВЕРХ)
Показати мапу
10:30–11:30
Валентин Гриценко, Ігор Остраков, Сейлз Хауз ВД «Український Медіа Холдинг», Тамара Бабакова, UMH, «Як редакції та рекламі не вбити одна одну в роботі».
11:30–12:15
Дмитро Лисицький, UnitedOnlineVentures, Київ, «Креатив мовою цифр».
12:15–13:00
Павло Дедков, PRKVADRAT, Мінськ, «Нова теорія BTL у діджитал епоху».
13:00–13:45
Станіслав Стояцький, ISD Group, Київ, «Digital-шпаргалка для рекламістів ATL-ної орієнтації».
13:45–15:15
Блок-рекламна пауза у діджитал-потоці.
13:45–14:30
Антон Чибісов, StarLight Films, «Як знімати одночасно для ТБ і Діджитал».
14:30–15:15
Наталія Горіна, Санкт-Петербург, «Як зняти кіно і зберегти друзів: досвід кінопродюсера».
15:15–16:45
AlwaysOn! — зустріч експертів у сфері маркетингу та мобільних технологій.
16:45–19:00
Круглий стіл UDAC, «Нові принципи рейтингування серед Digital агентств».

Розроблено Symphony Solutions